Parkeren 'smorgens |
Opstellen in de pits |
|
Op het circuit |
Eerste sessie | |
Vertrek voor de 2e sessie |
In de chicane (GT) |
|
Terug naar de pits |
Praten met Karin |
|
Hanson |
Hanson |
|
De groep Lady's |
Op weg naar de pitstraat |
|
Als Brock Parkes' duo |
Motortraining |
|
Motorbeheersing |
|
's-Morgens werden alle motoren eerst getest op geluidsoverlast van de uitlaat en werd de transponder bevestigd. Daarna was er een briefing, van de manier van bochten rijden op een circuit en circuitregels, betekenis van vlaggen etc. Aansluitend werd er in groepen achter een marshall aan over het circuit gereden. |
| Tijdens de eerste sessie was de baan nog nat en werd een topsnelheid van 80 km per uur gehaald. We werden in het perscentrum op een stukje theorie getrakteerd, terwijl de marshalls de video's bekeken, die wisten nu wie er bij elkaar in een groep pasten. |
|
De tweede sessie begonnen we met 4 meiden, maar bij de pits bleek, dat we er 2 verloren waren, dus reden we door en behaalden toen een topsnelheid van 150 km per uur. Hier heb ik in de eerste haarspeldbocht ook flink het rechter voetpedaal aan de grond gehad. De fotograaf was net te laat. |
|
's-Middags was er nog gelegenheid, dmv loting bij een van de racers achterop en ik was een van de gelukkigen. |
Daarna waren er oefeningetjes, voor motorbeheersing. Het dansen met de motor. Slalom, op de tank zitten, op de duozit zitten, op de knieën op de buddyseat, in amazonezit op de motor, we gaven er niks om. Met losse handjes over een motorband rijden, gewoon een dot gas en handen en voeten wijd, heerlijk. Aan het eind van de middag nog even over de wip. De dag eindigde met een barbeque.
© 2004-2005 Webdesign by Betty Smit.